Kérjük, hogy a Honlap használata és különösen a Honlapon keresztül leadott
megrendelés véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen általános
szerződési feltételeinket – a továbbiakban mint „ÁSZF" szerepel -, mert a
Honlap használata és/vagy megrendelés véglegesítése a jelen dokumentum
tartalmának elfogadását is jelenti automatikusan abban az esetben is, ha a Ön,
mint a Honlap Felhasználója a Honlapon nem regisztrált felhasználói fiókot.
Amennyiben a Felhasználó a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket nem fogadja el,
akkor nem jogosult a Honlap használatára.
Jelen ÁSZF a www.streetfoodpacking.hu URL címen elérhető Honlapra
(Webáruházra) és annak minden aldomainjére vonatkozik. Jelen ÁSZF mindenkor
érvényes teljes szövege lementhető és nyomtatható formában a www.streetfoodpacking.hu/vasarlasifeltetelek URL
címen érhető el.
A szolgáltató adatai
Név: Lesznyik-Lukács Annamária E.V.
Székhely: 8900 Zalaegerszeg, Rákóczi u. 1-3
Levelezési cím: 8900 Zalaegerszeg, Rákóczi u. 1-3
Üzlet, átvételi pont címe: 8900 Zalaegerszeg, Rákóczi u. 1-3
Nyilvántartásba vevő hatóság: Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága
Nyilvántartási szám: 55445315
Adószám: 56757444-2-40
Képviselő neve: Lesznyik-Lukács Annamária
A szolgáltató telefonszáma: +3630 712 5450
A szolgáltató e-mail címe: info@ptaska.hu
Bankszámlaszám: 10402740-50526980-83481005
Tárhelyszolgáltató neve: Shopmasters-Informatika Kft.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 2200 Monor, Ady Endre u. 24.
Tárhelyszolgáltató elérhetősége: tarhely (kukac) shopmasters.hu, +36 30
414-7763
Fogalmak
Honlap/Webáruház: a fent megnevezett URL címen elérhető weboldal,
mely a mely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül,
ezáltal alkalmas a felek távollétében szerződés megkötése érdekében szerződési
nyilatkozat megtételére.
Termék: a Honlap termékkatalógusában, illetve aloldalain
feltüntetett, a Honlapon és/vagy a Szolgáltató által forgalomba hozott és
értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely az
ÁSZF tárgyát képezi.
Szolgáltató/Eladó: a vállalkozás, eladó, akivel a Vevő Termékek
adásvételére vonatkozó szerződést köt.
Felhasználó/Vevő/Vásárló/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot
tevő szerződést kötő személy.
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége
körén kívül eljáró természetes személy.
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körében eljáró személy.
Távollévők között kötött szerződés: olyan vállalkozás és fogyasztó
között létrejövő szerződés, azaz „fogyasztói szerződés", amelyet a
szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett
távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül
úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag
távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
Felek: Szolgáltató és Felhasználó együttesen.
A Honlapon kínált termékek és szolgáltatások
A Szolgáltató a Honlapon feltünteti a
Honlapon keresztül online megrendelhető
termékek lényeges adatait: a termék nevét, gyártójának megnevezését, a termék
leírását, a termék fotóját és árát. A termékekhez megadott adatok tájékoztató
jellegűek. A termékfotók a valóságtól eltérhetnek – például, de nem
kizárólagosan színekben, méretben, felszereltségben, stb., ilyen esetekben a
képek illusztrációként szolgálnak. Szolgáltató nem vállal felelősséget a
termékhez tartozó kép és a valós termék kinézetének esetleges eltérései miatt.
A Honlapon feltüntetett árak magyar forintban értendők,
az adott termékekre törvényileg előírt ÁFÁ-t tartalmazzák. A
Honlapon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, akciós árak vagy egyéb
kedvezmények esetén külön feltüntetésre kerül az akciós és/vagy a kedvezményes
ár. Az árváltozás jogát Szolgáltató fenntartja. A termékek feltüntetett ára nem tartalmaz szállítási költségeket.
Szolgáltató minden igyekezete ellenére valamilyen hiba, például technikai hiba
következtében feltüntetett hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltatónak jogában
áll a szerződéstől elállni. Hibásnak tekinthetünk egy árat, amikor egy
termékkel kapcsolatban feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és
feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie
szükséges; ilyen például a 0 Ft-os ár, az 1 Ft-os ár, vagy az olyan ár, mely a
termék közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltérő. Mivel ilyen
esetben a Ptk. 2013. évi V. törvénye értelmében a felek kölcsönös és egybehangzó
kifejezésével a Felek között az adásvételre vonatkozóan megállapodás nem jön
létre, a szerződés semmis abban az esetben is, ha a Felhasználó a megrendelés
leadását követően visszaigazolást kap a Szolgáltatótól a megrendelés tartalmára
vonatkozóan, mely visszaigazolás a hibás árat is tartalmazza. Szolgáltató hibás
árat tartalmazó megrendelés teljesítésére ennek értelmében nem köteles, de
Szolgáltató ilyen esetben a Felhasználót tájékoztatja és amennyiben a
megrendelést valós áron teljesíteni tudja, akkor felkínálja az adott termék(ek)
valós áron való megvásárlásának lehetőségét a Felhasználónak, de a Felhasználó
nem köteles a Szolgáltató által felkínált áron megvásárolni a termék(ek)et.
Amennyiben olyan termék került megrendelésre, melyhez hibás termékadat került
feltüntetésre, akkor a hibás adat felfedezését követően erről a Felhasználót
haladéktalanul tájékoztatjuk, a Felhasználónak pedig lehetősége van ismételten
megerősítenie a vásárlási szándékát, vagy elállni a vásárlástól.
A Honlapon feltüntetett adatok és információk nem minősülnek ajánlattételnek,
vagy a szerződés létrejöttére vonatkozó ajánlatnak.
Regisztráció és vásárlás, a megrendelés menete
Regisztráció
A regisztráció a weboldal felső főmenüjéből, vagy lábléc
menüjéből elérhető, vagy a weboldal oldalsó részén, található Bejelentkezés
kezelőpanelen keresztül érhető el. Nyissa meg a regisztrációs oldalt
és töltse ki az ott található űrlapot értelemszerűen, majd kattintson az űrlap
alján lévő "Regisztráció" gombra. A regisztrációs adatok megadásakor
kötelező valós adatok megadása. Sikeres regisztráció esetén regisztrációjának
sikerességét jelzi a weboldal, vagy adathiányosság esetén az űrlap marad a
képernyőn, és figyelmezteti Önt, hogy mely rubrikák nem kerültek kitöltésre,
vagy lettek helytelenül kitöltve. Sikeres regisztráció esetén a rendszer
azonnal be is lépteti Önt a weboldalon, ekkor a "Bejelentkezés"
panelen kiírásra kerül, hogy milyen néven jelentkezett be.
Felhasználó a Honlapon történő regisztrációval kijelenti, hogy elfogadja a
jelen ÁSZF-ben és a Honlap adatkezelési tájékoztatójában foglaltakat és
hozzájárul az adatkezeléshez. Felhasználó a regisztráció és a vásárlás során
köteles valós adatokat megadni, vagy a felek között szerződés nem jön létre.
Szolgáltató kizár minden felelősséget abban az esetben, ha Felhasználó más
nevében, más adataival használja a Honlapot. A Felhasználó által megadott
téves, valótlan vagy pontatlan adatokra visszavezethető problémákért, például
szállítási késedelemért, vagy a megrendelés teljesítésével kapcsolatos
bármilyen egyéb problémáért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
Szolgáltatót az abból adódó károkért nem terheli felelősség, mely során a
Felhasználó jelszavához nem a Szolgáltató hibájából hozzáférnek, vagy a
Felhasználó gyenge jelszót használ, vagy a jelszót nem tartja olyan szinten
titokban, hogy ahhoz illetéktelenek ne férhessenek hozzá.
Belépés
A Bejelentkezés panel mezőibe értelemszerűen írja be az e-mail címét, amellyel
regisztrált és a hozzá tartozó jelszót, majd kattintson a mezők mellett
található "Belépés" gombra. Bejelentkezés után a panel tartalma
automatikusan megváltozik, kiírásra kerül, hogy milyen néven van bejelentkezve
és a kilépési, valamint a jelszó változtatási lehetőség is megjelenik.
Kijelentkezés
A webáruházból való kijelentkezéshez kattintson a "Bejelentkezés"
panelen található Kilépés gombra! A kilépés (vagy kijelentkezés) a gomb csak
akkor látható a panelen, ha Ön bejelentkezett előzőleg.
Elfelejtett jelszó
Ha elfelejtette jelszavát, akkor a Bejelentkezés panelen található
"elfelejtett jelszó" feliratra kattintva megjelenik egy új oldal,
mely bekéri azt az e-mail címet, amellyel Ön előzőleg webáruházunkba
beregisztrált. Az e-mail cím megadását követően kattintson a Küldés feliratú
gombra, melyet követően, ha Ön valóban regisztrált felhasználója a
honlapunknak, akkor kapni fog egy e-mailt, mely tartalmazza az új jelszó
generálásához szükséges további lépéseket. Az új jelszót pontosan jegyezze fel
(kis és nagy betűk számítanak), majd lépjen be honlapunkra az új jelszó
használatával! Igény szerint megváltoztathatja az új jelszót (lásd
jelszóváltoztatás)! Saját adatainak biztonsága érdekében minden esetben
használjon nehezen kitalálható, biztonságos jelszavakat!
Jelszóváltoztatás
Amennyiben szeretné jelszavát megváltoztatni, lépjen be a webáruházba a
Bejelentkezés panel segítségével. Bejelentkezést követően megjelenik az Ön
számára a "jelszóváltoztatás" link vagy gomb, melyre kattintva egy új
oldal töltődik be. Az oldal bekéri az Ön jelenleg használatban lévő jelszavát,
majd kétszer az új jelszót az esetleges elgépelések elkerülése végett. A mezők
kitöltését követően kattintson a Megváltoztat gombra! Ha megfelelően töltötte
ki az űrlapot, akkor a Megváltoztat gomb megnyomását követően Ön az újonnan megadott
jelszóval tud belépni webáruházunkba.
Saját adatainak biztonsága érdekében Önnek minden esetben nehezen kitalálható,
biztonságos jelszavakat kell használnia Honlapunkon, a jelszavak megőrzéséért
és megfelelően biztonságos körülmények között való tárolásáért Ön felelős, a
jelszavak illetéktelen kezekbe való kerüléséből kifolyólag keletkezett károkért
a Szolgáltatót nem terheli semmilyen felelősség.
A vásárlás folyamata
Honlapunk termékkatalógusában böngészve Ön összeállíthatja kosarának tartalmát.
A kiválasztott termék részletes adatlapján megtalálja minden megvásárolható
terméknél a kosárba tétel gombot, mely előtt egy kis rubrikában a megvásárolni
kívánt mennyiséget, darabszámot adhatja meg. A kosárba tétel gomb megnyomása
után a kiválasztott termék a kosárba kerül, melyről a honlap visszajelzést ad
vagy egy felugró üzenet formájában, vagy a kosár részletes tartalmának
megjelenítésével. A virtuális kosarához további termékeket adhat, a kosarának a
tartalmát tetszőlegesen módosíthatja például a kosárban lévő termékek
darabszámának megváltoztatásával, vagy termékek kosárból való eltávolításával.
Amennyiben a kosárban szereplő termékek mennyiségét megváltoztatja, a
változtatásokat követően kattintson a termékek felsorolása alatt található
"Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az
árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket.
Amennyiben összeállította kosarának tartalmát a vásárlási folyamat
megkezdéséhez kattintson a kosár oldalon a "Megrendelem"
gombra!
Ha még nincsen bejelentkezve a honlapunkra, akkor a megjelenő oldalon
lehetősége van bejelentkezni vagy regisztrálni, illetve beállítástól függően lehetőség van a
regisztráció nélküli vásárlásra is. Jelentkezzen be honlapunkra, vagy válassza a
regisztrációt, vagy a regisztráció nélküli vásárlást!
A vásárlási folyamat következő lépésében válassza ki a termékek átvételének
módját, azaz a szállítási módot, illetve válassza ki a fizetési módot is! A
szállítási- és fizetési oldalon a különböző termék átvételi és házhozszállítási
lehetőségek díját is feltüntettük. A szállítási és fizetési mód kiválasztását
követően kattintson a Tovább gombra!
A következő képernyőn látható a kosár összesített értéke, a kiválasztott
szállítási mód díja és ezek összege, tehát a fizetendő végösszeg is, ahol
lehetősége nyílik a fizetendő végösszeg ellenőrzésére.
A megjelenő űrlapon töltse ki a számlázási adatokat, kiszállítás esetén a
szállítási adatokat és a kapcsolattartási adatokat is! Kérjük, hogy pontosan és
figyelmesen töltse ki az adatokat, mert a megrendelést csak pontos adatok
esetén tudjuk teljesíteni!
A megrendeléshez tartozóan munkatársainknak szóló üzenetet is megadhat a
Megjegyzés rovatban!
Amennyiben kitöltötte az adatokat, kattintson a "Tovább"
gombra!
A következő képernyőn lehetősége van még a megrendelés véglegesítése előtt a
megrendelt termékek, a szállítási és fizetés mód, illetve a megadott adatok
ellenőrzésére! Amennyiben az adatokban hibát talál, lépjen vissza és korrigálja
a hibás, például elgépelt adatokat!
Ha minden adatot rendben talál, akkor jelölje be az ÁSZF és egyéb feltételek
elfogadásának igazolását, illetve a fizetési kötelezettség keletkezésének
elfogadását jelző mezőt/mezőket és kattintson a "Megrendelem" gombra!
Ha online bankkártyás fizetést választott, akkor a rendszer megjeleníti a
biztonságos online fizetési felületet, ahol lehetősége van az online fizetés
lebonyolítására! Az online fizetés minden esetben a szerződött Banki vagy
online fizetéssel foglalkozó szerződött partnerünk biztonságos weboldalán történik,
a megadott bankkártya adatok webáruházunkhoz nem jutnak el, így természetesen
nem ismerjük meg és nem tároljuk azokat.
Sikeres megrendelés esetén honlapunkon megjelenik a sikeres vásárlást
megköszönő oldal, illetve e-mailben is visszaigazoljuk automatikusan a
vásárlást. Sikeres megrendelés leadása a Felhasználó részéről ajánlattételnek
minősül. Ha a vásárlást visszaigazoló e-mail nem érkezne meg a vásárlás
véglegesítését követően a vásárlás során megadott e-mail címre 60 percen belül,
akkor kérjük, ellenőrizze, hogy e-mail címét helyesen adta-e meg honlapunkon,
e-mail fiókja alkalmas-e e-mailek fogadására – például nincs-e betelve a fiók,
vagy nem áll-e fenn más technikai probléma - és hogy az e-mailünk nem került-e
kukába, spam mappába vagy a promóciók mappájába! Amennyiben a megrendelés
véglegesítésének időpontjától számított 48 órán belül a Szolgáltató nem
igazolja vissza a megrendelést, akkor Felhasználó az ajánlattételi vagy
szerződéskötési kötelezettsége alól mentesül. A megrendelés azon időponttól
kezdődően minősül visszaigazoltnak, amikor a visszaigazolás a Vásárló számára
elérhetővé válik. Szolgáltatót nem terheli a visszaigazolásra vonatkozó
felelősség olyan esetekben, melyek során a megrendelést visszaigazoló e-mail a
Vásárló által használt e-mail rendszer konfigurációjából, e-mail fiókjának
telítettségéből, vagy szűrő, illetve spam szűrő beállításaiból kifolyólag nem
érkezik meg. A honlap által küldött e-mailes automatikus visszaigazolás csak
egy értesítés arról, hogy a megrendelést a Szolgáltató fogadta, de ez a
visszaigazolás nem minősül az ajánlattétel elfogadásának, nem keletkeztet
szerződést a felek között.
Sikeres megrendelést követően a kosár tartalma üres állapotba kerül. Amennyiben
befejezte a vásárlást és be van jelentkezve a honlapra, az oldal tetején
található "Bejelentkezés" panelen van lehetősége a honlap bezárása
előtt kijelentkezni a rendszerből.
A felek közötti a szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató az
automatikus visszaigazoló e-mailen kívül
e-mailben vagy telefonon visszaigazolja a megrendelést, megadva a megrendelés
részleteit és a teljesítés várható időpontját és ezzel elfogadja a
Felhasználónak a megrendelés leadásával létrejött ajánlattételét.
Adatbeviteli hibák javítása
A Felhasználó a regisztráció során megadott
adatait bármikor módosíthatja, az esetleges hibákat javíthatja a felhasználói
fiókjába történő bejelentkezést követően a profil lapján. Ez alól egyetlen
kivétel az felhasználói fiók azonosítására szolgáló e-mail cím, mert ennek
módosítására nincs lehetőség, de felhasználó kérdheti a Szolgáltatótól
felhasználói fiókjának törlését és Felhasználónak lehetőség van újból
beregisztrálnia a Honlapra a javított e-mail címének használatával.
A vásárlási folyamatban a Felhasználónak a megrendelés leadásáig a vásárlás
minden lépésében lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására beleértve a
kosarába helyezett termékek darabszámát, a megadott számlázási és szállítási
adatokat, kapcsolatfelvételi adatokat, szállítási- és fizetési adatokat is.
Amennyiben a Felhasználó a megrendelés véglegesítését követően veszi észre,
hogy a megrendelés leadása során hibás adatokat adott meg, akkor a hibáról a
Szolgáltatót a Szolgáltató elérhetőségein keresztül van lehetősége értesíteni.
A hibátlan adatok megadása a Felhasználó felelőssége, a hibásan megadott
adatokra visszavezethetően a Szolgáltatót ért károkat, beleértve az anyagi
károkat is a Szolgáltatónak jogában áll a Felhasználóra hárítani.
A megrendelések teljesítése
A megrendelések feldolgozása és a
Szolgáltató által elfogadott megrendelések teljesítése munkanapokon
nyitvatartási időben történik. A nyitvatartási időn kívüli időpontokban
beérkező megrendelések feldolgozása a következő munkanapon beérkezési
sorrendben történik.
Szolgáltató a megrendelt termékek teljesítését tőle telhető legrövidebb
határidőn belül teljesíti. Az általános teljesítési határidő 2-4
munkanap de maximum 7 (hét) munkanap. A Szolgáltató e-mailben, vagy telefonon visszaigazolja,
hogy mikor várható a megrendelés teljesítése. A felek között létrejövő
adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató a megrendelt termékek
tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó pedig a számára visszaigazolt
megrendelésben feltüntetett vételár megfizetésére és a megrendelt termékek
átvételére köteles. Amennyiben a Szolgáltató a teljesítéssel kapcsolatosan
késedelembe esik, akkor a Felhasználó póthatáridőt jelölhet meg, ha a
Szolgáltató a póthatáridőig sem teljesíti a szerződésben foglaltakat, akkor a
Felhasználónak jogában áll a szerződéstől elállni. Ha a Szolgáltató a megrendelésben
szereplő termékeket nem tudja teljesíteni, mert a termék nem áll rendelkezésre,
nem beszerezhető, a termék gyártása megszűnt, akkor erről a Felhasználót
haladéktalanul tájékoztatja és a megrendeléssel kapcsolatban a Felhasználó
által a Szolgáltatónak kifizetett összeget legkésőbb nyolc munkanapon belül
visszafizeti.
Szállítási módok és szállítási feltételek
A szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
végzi.
A megrendelt termék 2-4 munkanap után
kerül kiszállításra.
A szállítási díj súlyfüggő, melyet látni fog a termék kosárba helyezése
után.
Személyes átvétel: személyes átvétel választása esetén a megrendelt
termékeket összeállítjuk, ezt követően a megadott elérhetőségeken értesítjük a
Felhasználót arról, hogy a megrendelt termékeit átveheti az általa a
megrendeléskor kiválasztott címen. Az áfás számlát és ha a megrendelt
termékekhez jótállási jegy tartozik, akkor a jótállási jegyet a csomag
átvételekor adjuk át.
Futárral történő kiszállítás: Futárral történő kiszállítás esetén a
Felhasználó köteles a csomag tartalmát a futár előtt megvizsgálni, és a
termékeken, illetve a csomagoláson észlelt esetleges sérülés, vagy hiányos
teljesítés esetén a Felhasználó köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól
és sérülés esetén a csomagot a Felhasználó nem köteles átvenni. Utólagos,
jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Az
áfás számlát és ha a megrendelt termékekhez jótállási jegy tartozik, akkor a
jótállási jegyet is a csomag tartalmazza.
Fizetési módok
Személyes átvétel esetén készpénzes fizetésre, kizárólag
magyar forintban van lehetőség.
Banki átutalás esetén a Felhasználó a megrendelés teljes
összegét a vásárlást követő 2 napon belül köteles az alábbi bankszámlaszámra
történő átutalással kiegyenlíteni:
Bankszámlát vezető bank neve: K&H Bank
Kedvezményezett neve: Lukács Annamária E.V.
Kedvezményezett bankszámlaszáma: 10402740-50526980-83481005
Az átutalás megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni a megrendelés és a számla sorszámát,
ami az átutalás és a megrendelés egymáshoz rendelése miatt szükséges!
A megrendelés teljesítése a megrendelés teljes végösszegének a fenti
bankszámlára történő megérkezését követően kezdhető meg.
Biztonságos online
bankkártyás fizetés (OTP Simple)Kártyaelfogadó neve: OTP SimplePay
Kártyaelfogadó: OTP Mobil Kft.
Elfogadott bankkárty típusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a
távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli
elállási jog illeti meg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint:
Az elállási jog csak a Polgári
Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg, ennek
értelmében. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan
személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében
jár el.
A fogyasztó a vásárlástól való elállási jogát írásban az erre létrehozott,
alább megtalálható nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó
egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja írásban, telefonon vagy szóban
személyesen is. Postai úton történő elállási joggyakorlás esetén a postai
küldemény feladásának a napját kell figyelembe venni, Szolgáltató az ajánlott
postai küldeményt fogadja el.
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó
nyilatkozatát 14 napon belül elküldi. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása,
hogy az elállási jogot e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Ha a Fogyasztó a fentieknek (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak
megfelelően) eláll a szerződéstől, akkor:
Fogyasztó az elállási jogot az alábbi esetekben nem gyakorolhatja a 45/2014.
(II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően:
Termékszavatosság, jótállás
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai
szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet
kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye
teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére
Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a
szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt,
vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a
hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom
a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye
érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja,
hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A
teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles
bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is
megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági
vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott
leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától
számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát
elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági
igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy
forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági
igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon
hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre
vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén jelen szerződés alapján a Szolgáltató jótállásra
(köznyevli használat szerint garancia biztosítására) köteles a Polgári
Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében
eladott, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében felsorolt új
tartós fogyasztási cikkek tekintetében, melyekre e rendelet szabályai szerint
jótállási kötelezettség terjed ki.
Szerződéses alapú a jótállás akkor jön létre, ha a cikkek gyártója, vagy a
Szolgáltató saját maga, az általa meghatározott feltételek szerint és
időtartamra vonatkozóan jótállást vállal. Ilyen esetben az adott cikkre
vonatkozó jótállási (garanciális) feltételek az irányadóak, a jótálláshoz
Szolgáltató jótállási jegyet is kiállít.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet melléklete meghatározza a kötelező jótállás
eseteit (https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A0300151.KOR). A Szolgáltató az a rendelet által meghatározott
termékkörökön kívül eső termékekre jótállást nem vállal. A kötelező
jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak
történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó
vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. A jótállási idő
ennek megfelelően nem feltétlenül a vásárlás napján kezdődik.
Mindezek alapján a jótállás időtartama független a szavatossági jogok
érvényesíthetőségére irányadó határidőktől, és azokhoz képest akár rövidebb, de
hosszabb is lehet.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a
figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt,
illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó
jogok az fenti Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontokban meghatározott
jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Egyéb rendelkezések
Szolgáltató a rendeletben előírt egy éves időtartamon belül a rendeletben
megfogalmazott feltételektől a fogyasztó kárára nem térhet el.
A szerződés létrejöttének bizonyítása a Felhasználót terheli, a jótállási
és/vagy szavatossági igény benyújtásához a Szolgáltató által a szóban forgó
termék(ek) Szolgáltatótól történő megvásárlását igazoló számla vagy nyugta
Szolgáltatónak történő bemutatása szükséges.
Az új Polgári Törvénykönyv (Ptk.) 6:157. §-ának hibás teljesítésre vonatkozó
főszabálya szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a
teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban
megállapított minőségi követelményeknek.
Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés
időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie
kellett. Fontos szabály, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben
semmis az a kikötés, amely vonatkozó törvényi fejezetnek a kellékszavatosságra
és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig
vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által
felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a
dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Mindez a
gyakorlatban azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a
bizonyítás terhe a vállalkozást terheli.
A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a termék(ek) javítását, vagy
kicserélését a legrövidebb időn belül, de legfeljebb tizenöt napon belül
elvégezze.
Panaszok kezelése
Szolgáltató célja a Honlapon keresztül
fogadott megrendelések pontos, megfelelő minőségű és vállalt határidőn belül
történő teljesítése és a Felhasználók magas szintű kiszolgálása. Ha a
Felhasználónak ennek ellenére a megrendelések teljesítésével, vagy az átvett
termékekkel kapcsolatosan panasza van, úgy panaszát a Szolgáltató
elérhetőségein postai úton írásban, e-mailben, telefonon vagy személyesen is
közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszokat amennyiben azzal egyetért, akkor azonnal
kezeli, más esetben, vagy ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges,
akkor a panaszról jegyzőkönyvet készít a panasz mielőbbi megvizsgálása és
kezelése céljából; az elkészült jegyzőkönyvről, annak tartalmáról a Szolgáltató
haladéktalanul másolatot küld vagy ad át a Felhasználó részére. Felhasználónak
a szolgáltató székhelyén/telephelyén lehetősége van panaszát a vásárlók
könyvébe beírnia, melyre Szolgáltató harminc napon belül válaszol.
Az írásbeli panaszokat a Szolgáltató harminc napon belül köteles megválaszolni,
a panasz elutasítása esetén az elutasítás okát megindokolja. A panaszokról
készült jegyzőkönyveket és az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig
megőrzi és hatósági ellenőrzés során a hatóságnak kérésre bemutatja.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell legalább a következőket: a
fogyasztó neve, lakcíme, a panasz előterjesztésének és a jegyzőkönyv
elkészítésének ideje, helye, módja, a panasz részletes leírása és a panasz
előterjesztése során a Szolgáltató részére benyújtott/bemutatott kapcsolódó
dokumentumok, iratok és egyéb bizonyítékok jegyzéke, a jegyzőkönyvet felvevő
személy aláírása, személyes szóbeli panasztétel esetén a panasztevő aláírása.
Felek a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Ha a Felhasználó a panasz elutasítását nem fogadja el, akkor panaszával
békéltető testületi eljárást kezdeményezhet. A fogyasztóvédelmi hatóság
kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében közigazgatási
hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti
járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei
Kormányhivatal jár el.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági
eljáráson kívüli rendezése; feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói
jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek
eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű,
gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A
békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a
fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel
kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon
átnyúló fogyasztói jogvita esetén ezt a feladatot hazánkban a Budapesti
Békéltető Testület látja el. Az Európai Bizottság létrehozta a
http://ec.europa.eu/odr URL címen elérhető honlapot, amelybe a fogyasztók
beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online
vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem
kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják
érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
A Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi
eljárásban, mely kiterjed a válaszirat megküldési és a megjelenési
kötelezettségre is. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a
területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe
van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó
igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed
ki.
Ha a Felhasználó nem fordul békéltető testülethez, vagy a békéltető testületi
eljárás nem vezetett eredményre, akkor a Felhasználónak lehetősége van a
Felhasználó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalnál a fogyasztóvédelmi
hatósághoz, vagy bírósághoz fordulni az panaszának rendezése érdekében.
A járási hivatalok elérhetőségei a következő URL címen érhetők el:
http://jarasinfo.gov.hu/
A területileg illetékes békéltető testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Telefonszáma: 06-1-269-0703
Fax száma: 06-1-269-0703
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu
A békéltető eljárásról további tájékoztató információk elérhetők a
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/11069 weboldalon.
Szerzői jogok
A Honlap szerzői jogi védelem alatt áll. Szolgáltató Honlap teljes tartalmával kapcsolatos minden jogot fenntart magának, a Honlap, vagy annak bármely része, működése és tartalma tekintetében. A Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének lementése, tárolása, feldolgozása, értékesítése vagy felhasználása a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos.
Vonatkozó jogszabályok
1997. évi CLV. törvény a
fogyasztóvédelemről;
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint
az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre
vonatkozó kötelező jótállásról;
a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról
szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)
a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja
feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM
együttes rendelet.
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és
a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények
intézésének eljárási szabályairól
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól;
A jelen ÁSZF és a jelen ÁSZF hatálya alá eső szerződések nyelve a magyar nyelv,
a szerződéseket a Szolgáltató nem iktatja, azok nem minősülnek írásbeli
szerződésnek.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül
is irányadók. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF
értelmezésére a magyar jog az irányadó. Ha jelen ÁSZF valamely pontja hiányos,
vagy a hatályos jogi szabályozások alapján érvénytelen, akkor az ÁSZF a szóban
forgó ponton kívül részei hatályban maradnak, a szóban forgó pontok esetében
pedig a mindenkor hatályos jogszabályok alkalmazandók.
A Szolgáltató nem rendelkezik magatartási kódexszel.
Egyéb rendelkezések
Jelen ÁSZF 2022.02.15 napjától
visszavonásig érvényes. Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú
módosítására. Szolgáltató a módosításokat legkésőbb a módosítások hatályba
lépése előtt 1 nappal a Honlapon közzé teszi.
A Honlap adatkezelési tájékoztatója a
www.ptaska.hu/adatvedelem URL címen érhető el.
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
Csak a szerződéstől való
elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!
Címzett: Lesznyik-Lukács Annamária E.V. , Levelezési cím: 8900 Zalaegerszeg, Rákóczi u. 1-3, E-mail: info@ptaska.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk
elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi dolog/dolgok adásvételére vagy
az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt:
Szerzői jogok
Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja: Shopmasters-Informatika Kft.
Altalános felelősség korlátozás
Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)
Kockázat
Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek, megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve) illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő felhatalmazásuk vagy engedélyük van.
Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldal használatával Ön a fentieket elfogadja.